هفتمین نمایش لباس زنده برند محبوب تهران در مجتمع خدمات بهزیستی و توانبخشی شهدای هفتم تیر بر تن ۳۵ نفر از توانیابان به نمایش گذاشته شد که با استقبال خوب دوستداران مد و لباس روبرو شد. توانیابانی که شادمان و سرزنده لباس‌های مناسبشان را پوشیده بودند و مورد تشویق حاضرین قرار گرفتند.

وقتی‌که نگاه تازه به آسیب‌های اجتماعی، نوآوری را به ارمغان می‌آورد.

خانم رحیمیان ۱۸ سال پیش با حضور در یک موسسه حمایت از افراد دارای معلولیت جسمی، به این فکر افتاد که زندگی آن‌ها را بهتر و زیباتر کند. وی که از نزدیک با مشکلات استفاده از لباس‌های معمولی برای توان‌یابان جسمی آشنا شده بود، طراحی لباس‌های مناسب این افراد را شروع کرد. آن‌چه لباس‌های برند محبوب تهران را منحصر به فرد می‌کند، استفاده از پارچه‌هایی با متریال طبیعی است که برای افراد دارای معلولیت جسمی که کم تحرکی دارند، ایجاد حساسیت نکند. نکته دیگر، طراحی پوشاک متناسب با نوع معلولیت جسمی هر فرد می‌باشد. در حال حاضر بسیاری از توان‌یابان از لباس‌های سفارشی برند محبوب استفاده می‌کنند و بدین ترتیب امکان حضور بیشتر در جامعه را پیدا کرده‌اند.

محبوبه رحیمیان از افتتاح موسسه نیکوکاری نوید صلح خبر داد و گفت این موسسه با هدف کمک به زندگی افراد دارای معلولیت و قربانیان مین تأسیس شده است و برای آن چشم اندازی وسیعی در نظر دارد. این موسسه حامی برگزاری هفتمین نمایش زنده برند محبوب تهران بود.

در کارت دعوت موسسه نیکوکاری نوید صلح نوشته شده بود:
زخم می‌خورد، درد می‌کشد، سکوت می‌کند و خیره می‌ماند. راه رسیدن به رویاها دشوار، سودای پرواز و رسیدن به قله‌های پیشرفت در میان درد‌ها گم می‌شود. بیاییم برای رسیدن به رویاهای کودکان آسیب‌دیده سهیم باشیم. ما به کودکانمان دنیای امن را بدهکاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست